Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2013 przyznała firmie Telmon tytuł laureata w kategorii QI Services – za najwyższej jakości usługi telemarketingowe. Program odbywa się pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.
– Wyróżnienie w Programie Najwyższa Jakość ma dla nas szczególne znaczenie, bowiem nie od dziś dbamy o wysoką i satysfakcjonującą naszych klientów jakość usług – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. – Nasi konsultanci przechodzą regularne szkolenia, ich praca jest monitorowana przez specjalnie powołany do tego dział, dbamy o odpowiednią motywację naszych pracowników, która podnosi ich satysfakcję, wpływając tym samym na zaangażowanie w wykonywane obowiązki i wysoką jakość usług. Cieszymy się, że Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International doceniła nasze starania.Ważną rolę w ciągłym podnoszeniu jakości usług Telmon odgrywa Dział Monitoringu i Szkoleń. Dział kontrolujący jakość rozmów nie tylko wychwytuje błędy, ale także weryfikuje umiejętności – również sprzedażowe – konsultantów. Informacje dostarczane przez tę komórkę wykorzystywane są zarówno w dziale szkoleń, jak i całym pionie operacyjnym. Jest to narzędzie weryfikacji negatywnych oraz pozytywnych działań pojawiających się w prowadzonych przez Telmon kampaniach telemarketingowych. Dzięki analizom i obserwacjom pracowników działu udało się wprowadzić wiele nowych zasad oraz wytycznych podnoszących jakość usług.
Na poziom jakości wpływa także odpowiednia atmosfera pracy w Telmon. Pracownicy nie tylko działają na rzecz klientów, ale też prowadzą wiele inicjatyw o charakterze integrującym i charytatywnym.
– Zespół Telmon tworzą ludzie sympatyczni i bardzo zaangażowani – tak w pracę, jak i we wszystkie wspólne projekty, które prowadzimy niezależnie od naszych służbowych zadań – mówi Artur Kapacki. – Fantastycznie pracuje się z takimi osobami, a współpraca ta przynosi korzyści także innym, np. podopiecznym domów dziecka, którym pomagamy w ramach wewnątrzfirmowych akcji charytatywnych.
W Telmon pracuje niemal 300 osób w dwóch oddziałach – w Łodzi i Toruniu. Firma wciąż jest otwarta na nowych pracowników, bowiem ze względu na rozszerzające się portfolio klientów ciągle tworzy nowe stanowiska pracy.
Telmon świadczy kompleksowe usługi w zakresie outsourcingu procesów usług telemarketingowych i telesprzedaży. Specjalizuje się w kampaniach sprzedażowych, umawianiu spotkań handlowych, przeprowadzaniu ankiet, badań zadowolenia klienta oraz infoliniach skierowanych do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa).
Link do strony artykułu: https://2fstatic.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/telmon-wyrozniony-za-wysoka-jakosc-uslug